Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

fredag 26. desember 2008

Første dag i blogverden

Det hele begynte med ei viss venninne som så iherdig fortalte om sine venner, som visstnok er fantastiske bloggere. Disse fantastiske bloggerne vinner visst også priser for disse fantastiske bloggene. Det som videre skjedde var at jeg begynte å lese disse bloggene, og etterhvert fikk jeg også lastet ned Vienna, slik at jeg får en notifikasjon hver gang det kommer et nytt innlegg i en av bloggene jeg abonnerer på (eller hva det nå kalles). All blog-lesningen endte jo med at jeg begynte å tenke "blog" i mitt eget hverdagsliv, og her sitter jeg altså og skriver mitt første innlegg. Hvordan dette utvikler seg vil jo vise seg. Det verste som kan skje er at bloggen rett og slett dør ut. Det beste som kan skje er at jeg vinner en fantastisk pris for min fantastiske blog slik som de allerede nevnte fantastiske bloggerne. Jeg satser på en blog-fremtid cirka midt i mellom disse ytterpunktene. Nå er jeg iallefall blitt bitt av basillen.

5 kommentarer:

  1. HAHAHA!!! Hurra! Her har du en pris: "beste første blogginnlegg 2008"!!! Heder og ære!

    SvarSlett
  2. Sånn, nå fikk jeg vekk den rare H'en. Jeg skal kommentere masse sånn at du blogger masse! Jeeee

    SvarSlett
  3. YESS! Takk takk Margrethe! Jeg kjenner at dette var en særdeles god start! Takknemlig for alle kommentarer du måtte komme med:)

    SvarSlett
  4. God jul! Gratulerer med blogg, lover å følge med =) Jeg har også fått meg blogg.. og bloggverdenen er ganske spennende egentlig!

    SvarSlett
  5. Kanskje jeg også må lage meg en blogg nå da? hm. det er oppe til vurdering.

    SvarSlett