Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

fredag 16. januar 2009

Bestis ut på eventyr

Ree the bee er herved dratt ut på eventyr, og i denne anledning skulle det bare mangle om ikke jeg blogget et innlegg ene og alene til ære for henne. 
Renate, du kommer til å få en opplevelsesrik tur du vil lære mye av. Jeg kommer til å savne deg hjumungelibungeli masse, men unner deg alt det gode som ligger foran deg de neste tre månedene!!:) 



Hva jeg liker med Ree:
- hun er så skjønn
- hun får meg til å le
- hun forstår hva jeg tenker uten at jeg trenger å si det
- hun hører meg gjennom veggen, når jeg trenger det som mest (hihi)
- hun er så flink til å vise meg og andre rundt henne at hun setter pris på oss
- hun sier våvv!
- hun har masse fint tøy jeg får låne av henne omtrent når jeg vil:)
- hun griner når hun ser rørende filmer
- hun tør å ta nye utfordringer
- hun var og er mitt bønnesvar
- hun tåler at jeg sier hva jeg mener, selv om hun kanskje ikke alltid liker det
- hun er en treningsmotivator (er det et ord? dere skjønner hva jeg mener)
- hun ser Gud i de små og de store tingene i livet
- hun er ærlig
- hun har alltid tid når jeg trenger henne
- hun synger nydelig og har lagd en egen sang til meg
- hun ser alltid så sykt bra ut
- hun får det som regel som hun vil (det kan jo være irriterende også, men det er en god egenskap)
- hun er målbevisst
- hun er nydelig
- hun er bestisen min


Yeppediyeeeeeeepp!!

Vennen min, vi snakkes snart!:)

Om noen vil følge med på min bestis sitt eventyr følg med på bloggen hennes: www.renatejohnsenhove.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. :D
    Nå ble jeg jo nesten litt glad i Renate jeg også! hehe!

    SvarSlett
  2. HALLOO, det de rer jo rene bryllupstalen, seriøøst, jeg har ikke sett det før nå, in Ghanaland far away over sea. åå, du er vel verdens beste, jeg skal ta være på det innlegget, oioioi, nei, nå ble jeg rørt, akkrat som når jeg ser film... Renatemin, savner deg fælt!!!!

    SvarSlett