Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

lørdag 31. oktober 2009

Blogpause over

Jeg er vel fremme i fedrelandet og med internett godt tilgjengelig er jeg nå klar for å blogge igjen. Det virker som en umulig oppgave å sammenfatte oppholdet i Ghana på et, to, tre eller fire bloginnlegg, så jeg tror jeg rett og slett må legge det ønske litt fra meg. Kan hende jeg kommer med noen drypp innimellom og et bilde eller to, men ellers kommer jeg til å skrive om det som faller meg inn i nuet. Og akkurat nå tenker jeg på hvor glad jeg har blitt i spotify spillelister :)
Det er så genialt å finne lister med masse bra musikk og kanskje også oppdage noen nye favoritt-artister/grupper. Så om du har lyst til å sende meg dine favoritter, tar jeg de imot med glede:)

Ellers kan jeg si at selv om jeg ikke hadde lyst til å dra fra Ghana enda var det fantastisk å komme hjem til jentene i kollektivet og de andre vennene mine:) Jeg ble møtt med en lang, god klem og en herlig lunsj, samt velkomstplakat på døra inn til rommet, koselig kort på senga og søte lapper på skrivepulten og i klesskapet:) Bor jeg i verdens beste kollektiv, eller hur?:)

Nå er det tid for å finne ut hva lørdagskvelden vil bringe, så vi snakkes med om ikke så lenge. God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar