Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 6. oktober 2009

GHANA

Det var stor skuffelse da jeg fikk vite at vi ikke har internett i huset vi bor i her i Ghana, og det er bare aa innse at jeg ikke kommer til aa faa blogget veldig mye mens jeg er her. Kan hende jeg faar skrevet litt i ny og ne, men ikke paa samme maate som naar jeg er hjemme i Norge.

Jeg har allerede vaert her i halvannen uke og det har gaatt kjempefort! Samtidig har jeg opplevd veldig mye...jeg liker meg veldig godt her:) Vi har kommet ganske godt i gang med prosjektet vi skal gjore, og begynner forste intervjurunde til sondag. Neste uke reiser vi til nord-ghana (landsbyer nord for Tamale), for aa gjore intervjuer der. Det er veldig spennende!

Utenom aa arbeide med prosjektet har vi provd aa komme oss litt rundt i Accra, spist masse god mat og truffet masse goye folk:) Vi har ogsaa vaert paa strandferie til Cape Coast og fatt masse farge. Vi tok oss ogsaa en gaatur i hengebruene i regnskogen i Kakum National Park, og en guidet tur paa Cape Coast Castle, hvor vi fikk hore mye om slavehistorien her i Ghana. Mange opplevelser og nye inntrykk!

Jeg nyter atmosfaeren her i Ghana, og prover aa suge til meg saa mange opplevelser som mulig paa den relativt korte tiden jeg har her nede. Ciao!

3 kommentarer:

  1. Yo! Jeg leser på bloggen din jeg- nå tenker jeg du ble rørt!!:) Så nå har jeg oppdatert meg på livet ditt det siste halve året - og funnet ut at jeg har jo ganske så god oversikt!:) Men gøy å kunne lese litt om Ghana da, kjipt at dere ikke har internett i huset. Wish I could travel with you to Ghana-land - gleder meg til du kommer hjem og jeg føler meg veldig morsom igjen!!:) suss og nuss fra Tinatullejenta

    SvarSlett
  2. Landsbygutten15/10/09 10:25 a.m.

    Du maa ha det fint der nede.. Her er det nok bittegranne kaldere.. endel minus..

    SvarSlett
  3. åh kose deg der nede da!!!

    SvarSlett