Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

torsdag 17. september 2009

Prosjektet i Ghana

Nå har jeg fåttmail fra kontaktpersonen vår i Ghana, med mer informasjon om prosjektet vi skal gjøre. Les gjerne hva jeg tidligere har skrevet om studieturen til Ghana her. Blant annet har ejg fått vite at vi i tillegg til å gjøre research i hovedstaden Accra, som ligger i sør, skal vi rese til nord-Ghana for å besøke de jentene som allerede har vært gjennom Swift Aid sitt program. Vi skal intervjue disse jentene, community leaders og community members. Målet med prosjektet blir å finne ut hva slags betydning Swift Aid har hatt både i Accra og i nord. Spennende?:)

3 kommentarer:

  1. Ja det høres veldig veldig spennende ut:D

    SvarSlett
  2. Landsbygutten5/10/09 10:45 a.m.

    Du må kose deg masse i Ghana..Lykke til med prosjektet;-)

    SvarSlett