Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 15. september 2009

På feil spor

En av ulempene med å bo så sentralt som jeg gjør, er at man kan bli litt for godt vant når det gjelder kollektivtrafikk. Selv om det er greit å kunne ta hvilken som helst bane for å komme seg hjem, fungerer det dessverre ikke like greit den andre veien - på vei ut av sentrum. Den siste uken har jeg ved flere anledninger gått på feil bane på vei til trening, loppemarked og annet, og oppdaget det så sent at jeg måtte ta banen tilbake igjen for å komme på rett spor (bokstavelig talt). Ikke veldig populært å føre folk på avveie, når man er på vei for å gjøre de store kuppene på loppis!!

2 kommentarer: