Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 15. september 2009

Loppemarked og bruktbutikk

I helga var jeg på loppis med ei venninne, og gleden var stor over funnene våre:) Ved første øyekast så ikke loppemarkedet så veldig bra ut, men vi kom absolutt fornøyde hjem igjen. Det første jeg fant var denne utrolig søte vasen, som passer perfekt inn i bokhylla mi:

Da vi kom inn der de solgte møbler og lignende fant vi en stilig liten koffert med en enda mer stilig skrivemaskin inni. Jeg overrasket like godt meg selv med å kjøpe den! Vet enda ikke helt hvor jeg vil plassere den, men den er veldig fin og funker bra:) 


Til slutt må jeg vise noen LP-plater jeg tilfeldigvis fant i en billigkasse utenfor en bruktbutikk da jeg ventet på ei venninne. Disse skal jeg bruke til å pryde mine litt for tomme vegger. Fine?:)

3 kommentarer:

  1. Oioioi, for noen kupp!! Og så skrivemaskin da, du! den var overraskende, men så utrolig kult!

    SvarSlett
  2. Digger at du kjøpte den! og de LPene er vakre:)

    SvarSlett