Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

torsdag 17. september 2009

Høststhopping

Som regel har jeg en ellevill shoppingdag på begynnelsen av hvert høstsemester, og som sagt tidligere pleier det å være på markedsdagen i Bogstadveien. I år ble det derimot helga etterpå, men med like stor suksess! Muligens brukte jeg litt flere lapper, men i år hadde jeg den fine unnskyldning at jeg trenger tøy til Ghana-turen. F.eks. må vi gå med skjørt eller shorts/capribukse som går under knærne når vi er på jobb, og pga varmen vil man jo helst slippe å gå med lange jeans... så da endte jeg opp med å kjøpe et skjørt som får meg til å se ut som en gammel misjonær som venter på å få vise lysbildene sine. Men på en eller annen måte liker jeg mønsteret i skjørtet, så jeg er egentlig fornøyd:) Ellers kjøpte jeg endel basisplagg, men forsøkte å holde meg til sterke farger...jeg har nemlig som mål at jeg ikke skal bli bare grå og svart denne høsten/vinteren. JA til farger!




En god høstgenser må man også ha:)

2 kommentarer:

  1. Carina B. Gunvaldsen17/9/09 5:55 p.m.

    Hehe... Så jo ut som ei søt misjonærjente. =)
    Gøy å kikke innom her... Flink blogger du!
    Enig med en farget høst/vinter. Det er jeg såå enig i. Og mye fint tøy du har handlet. Likte den fine høst genseren din!
    Ha en fin dag!

    Klem Carina :)

    SvarSlett
  2. Koselig med kommentar fra deg!:) Og takk og takk. Alltid gøy med nye klær, selv de man kanskje ikke kommer til å bruke særlig mye i Norge, hehe....;)
    Kos deg videre på Loland og ellers!;)

    Klem

    SvarSlett