Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

torsdag 13. august 2009

Shoppeabstinenser!

Etter en lang sommer med minimale shoppingturer, begynner jeg å kjenne på lettere shoppingabstinenser. Skuffelsen ble derfor enorm når jeg fant ut at jeg går glipp av tidenes shopping-mulighet! Marked i Bogstadveien er et høydepunkt både på høsten og våren, og jeg pleier som regel å gjøre mange gode kjøp den dagen...men i år er jeg bortreist den helga markedsdagen skal være! ArG!

For de av dere som ikke har planer lørdag 5. september er altså Bogstadveien stedet å være!

3 kommentarer:

  1. Skal si du har fått fart på blogginga:) Så gøy! Æ lier det!!!

    SvarSlett
  2. Har forresten vært inn på siden til CRN, godt tips! Hadde glemt dem, det er en god sak å støtte:)

    SvarSlett