Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

søndag 16. august 2009

Candy King

Hvem kan vel si nei til en pose med en deilig smågodtblanding fra Candy King? Ikke jeg!
Den siste uka har jeg hatt (litt for) mange kvelder med en stor godteripose i hånda, og jeg innser at Candy King har en smule makt over meg. Det er ikke ofte jeg klarer å si nei!

Mine 5 favoritter
1) Nidar sjokolade-familien
2) Fargepletter
3) Supersure bananer
4) Lakrisskaller
5a) Lakrisfudge
5b) Sure kumlokk

Hvilke Candy King-godterier er dine favoritter?:)

1 kommentar:

  1. Nå er vel ikke jeg kjent for å like smågidt da, he he! Jeg elsker sjokolade jeg, men helst ikke de som har ligget oppi en smågodtpose sammen med "gummi"godterier...
    Jeg vet egentlig ikke hva de forkjellige typene heter engang, men jeg vet at jeg digger punch- sjokoladene ( husker ikke helt hva de heter??)

    SvarSlett