Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

onsdag 19. august 2009

Min nye og sunne livsstil DEL 2

Skrytepaven meg! Det er kanskje ikke like interessant for alle å lese om hvor flink jeg er til å spise sunt og trene, som det er for meg å fortelle om det:)

Poenget er det: jeg pleier egentlig alltid å trene, men treningen uteble da jeg begynte i praksis på Flyktningekontoret i vår. Jeg ble så utrolig trøtt av å stå opp så tidlig og komme hjem så sent + andre ting som opptok meg resten av døgnet at treningen ble nedprioritert. Faktisk trente jeg nesten ingenting fra mars til august! Så nå er det fantastisk å kjenne at jeg er på vei inn i treningsmodus igjen...jeg begynte med en Styrke45 time på Domus Athletica på mandag og fortsatte med egentrening i dag. Etter 58 minutter på Ellipse-maskinen nådde jeg mitt mål for dagens trening -> 500 kalorier forbrent:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar