Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

mandag 10. august 2009

Kirk Franklin til Stavanger

Jeg sto egentlig og ventet på afrikansk dans midt i mengden av mange KRIK-folk da plakaten til venstre for meg fikk all min oppmerksomhet: 

Kirk Franklin-konsert i IMI-kirken i Stavanger 14. november.

Ja takk!
For snart et år siden var jeg på konsert med denne fantastiske gospelartisten og jeg var helt i himmelen etterpå. Det var en fantastisk stemning, mye liv, bra musikk, kult show og inspirerende ord fra Mr. Franklin. Jeg vil gjerne oppleve det en gang til:)

Spørsmålet er jo om jeg faktisk kommer til å dra til Stavanger...og om det er billetter igjen? Det har jeg ikke fått sjekket enda. I fjor måtte han stille opp med ekstrakonsert fordi den første ble så fort utsolgt.

Noen andre som vurderer å dra til Stavanger på konsert?

(For mer info og videosnutt med hilsen fra Kirk Franklin, se her)

2 kommentarer:

  1. Kanskje vi skal ta oss en jente-roadtrip til Stavanger og høre på Kirk? :D

    SvarSlett
  2. Ja, mulig vi skal det! Dette må snakkes om!

    SvarSlett