Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

søndag 23. august 2009

Nettshopping

Det siste året har jeg blitt mer og mer glad i å shoppe på nett, og denne uka har jeg unnagjort endel kjøp. Jeg synes det er en veldig enkel og grei måte å handle på, særlig når jeg vet akkurat hva det er jeg skal ha. Nå handler jeg alt av hudprodukter, mye sminke, parfyme, kontaktlinser og litt bøker på nett:) Det blir mye billigere og dessuten er det alltid gøy å få ting tilsendt i posten.
 
Ukas kjøp:
Ebay er absolutt min favoritt shoppingside, og der er det gøy å bare "kikke" litt også...men WARNING! Tida går fort og man kan bli litt hekta;)

Dersom du ønsker å finne nettsider du kan handle fra eller eventuelt er i tvil om nettsiden du har funnet er "trygg" å handle fra, kan du antakeligvis få hjelp på www.importalen.no
Importalen kvalitetssikrer nettbutikker ved å utføre en serie tester, for deretter å eventuelt godkjenne dem. Er nettbutikken godkjent her, skal det være trygt og greit å handle der fra:) 

5 kommentarer:

  1. Så du handler mye sminke?? Er det shopping-abstinensene som slår inn nå, siden du ikke får vært med på bogstadveien-dagen? :D

    SvarSlett
  2. Jeg må seriøst få sjekka ut ebay, har enda ikke fått dreisen på det altså!
    Når det gjelder linser tenkte jeg å handle der, men vet ikke om jeg må ha noen spesielle koder???

    SvarSlett
  3. Inger Lise:
    Sminke handler jeg vel ikke supermye av nei, men det jeg må ha handler jeg på ebay:) Utenom mascare da.
    Jepp, jeg trenger egentlig endel nytt tøy nå, og det er veldig veldig kjipt å gå glipp av Bogstadveiens markedsdag...men sånn er livet. Jeg skal jo møte DEG istedet, det er jo langt bedre:):):)

    SvarSlett
  4. Susanne:
    Når det gjelder å kjøpe linser på shopping4net må du fylle inn noen tall som går på utformingen av linsa. Dette står på linsepakka, dersom du har en gammel en igjen. Hva slags linser er det du bruker i grunn?
    Håper du finner ut av det:)

    SvarSlett
  5. Hei, jeg har en blogg om nettshopping, mye mote og skjønnhet og sånn. Men jeg skal også dele mitt beste linsetips! Ta en titt da vel...
    http://shoppingverden.blogspot.com

    SvarSlett