Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

torsdag 6. august 2009

Morgengretten?

Det kan så godt være jeg er morgengretten (og jeg kan som regel le litt av det i ettertid),men det er da måte på hvordan folk skal ødelegge morgenen! Idag våknet jeg kl. 08.00 av en bil som kjørte rundt på campingplassen og tutet i ca. 10 minutter! Det var en forferdelig måte å våkne på! 

Antakeligvis er dette for å våkne leirdeltakerne, men det bor da andre folk i området også! Arg!

 

Våkn meg på en fin måte, IKKE med biltuting eller andre ufine ting!

1 kommentar:

  1. hahahaaa. Åtte er jo ikke sååå tidlig. Men enig, kjipt å bli vekket av lyder som ikke går vekk. Hunder og fugler og sånt er værst.

    SvarSlett