Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

onsdag 19. august 2009

Dyreparken i Kristiansand


Dette var første gang jeg var der sammen med noen av tantebarna mine, så bare av den grunn var det ekstra stas:) Er de ikke skjønne?


Et besøk i Kardemomme By er et must, da det bringer gode barndomsminner:)
Ville det ikke vært fint med overnattingsplasser i Kardemomme By, med sånne søte små inngangspartier?:)



Kanelsnurrene til bakeren i Kardemomme By er særdeles
gode, og bør prøves!

Er man i en dyrepark må man jo selvfølgelig også se på dyrene! Her er noen bilder fra Afrika-land, et område som er helt forandret sammenlignet med forrige gang jeg var i parken. 





Dyreparken har blitt så stor nå at det er vanskelig å få sett alt på kun en dag. Jeg får nok ta en tur neste sommer også:) Eller kanskje til jul, så jeg får sett Skomakergata i sitt rette element?


2 kommentarer:

  1. Jeg hadde ikke fått lest denne posten jeg! Det var en koselig dag:)

    SvarSlett
  2. Landsbygutten24/8/09 1:28 p.m.

    Kule bilder..

    SvarSlett