Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

mandag 17. august 2009

Min nye og sunne livsstil DEL 1

Jeg har begynt mitt nye og bedre liv i Oslo med å bytte ut kneipen med ekte rugbrød. Det er kjempegodt:) Etter god og hard styrketrening er det godt for kroppen å få litt proteiner, så jeg slang med et egg til lunjsen. Nå har R3n3t blitt sunn:)

Bon apetitte!

2 kommentarer:

  1. Ska sei!!!
    Så flott at NOEN klarer det!
    Jeg klamrer meg til håpet om at noen hektiske dager på jobb innimellom kan gjøre litt med forbrenninga...

    SvarSlett
  2. Hehe....helt sikkert!:)

    SvarSlett