Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 11. august 2009

Lønningspils

Dette er kvelden for min aller første lønningspils! Til tross for min 10 års lange karriere innen salg&service, har jeg altså ikke fått tatt del i denne populære begivenheten. Mulige årsaker:
  • de fem første årene jeg jobbet var jeg under 18 år, dvs. jeg ville ikke kommet inn på utesteder, heller ikke få kjøpt pils
  • min første sjef var min egen pappa, og på den tiden var det vel ca 2 fast ansatte (inkl. pappa) og ca. 2 ekstrahjelp (inkl. meg selv) i butikken hans
  • jeg likte ikke smaken av øl før ca. 1 år siden

Nå har jeg derimot blitt godt over 18 år og har både lyst og lov til å kjøpe øl:)

Ironisk nok bestemmer personalet på bokollektivet å sette denne eventen til dagen før lønningen kommer, dvs. dagen da jeg er flere *****lapper i minus (takk pappa for fantastiske lånevilkår). Likevel - jeg skal så absolutt nyte denne kvelden til det fulle, drikke et par pils og håpe at det er dekning på visakortet. Herlig!;)

2 kommentarer:

  1. Landsbygutten15/8/09 10:47 a.m.

    Bloggen din blir bedre og bedre.. Mange interessante innlegg. Ser for meg at du er den nye Blondinabella.. Moro med en lønningspils ja.. Vi prates..

    SvarSlett
  2. Hehe...takk for det! Det begynner å rulle og gå nå, med tanke på å skrive regelmessig. Skal prøve å keep it up!

    SvarSlett