Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

onsdag 12. august 2009

Dagens anbefaling #8: WorldTour Otera Open

For en herlig dag! Jeg møtte ei venninne som jeg ikke hadde truffet på ganske lenge, og det var utrolig koselig:) Dette er ei utrolig bra jente som er veldig flink til veldig mye...og så er hun veldig sportsinteressert og har et enormt konkurranseinstinkt. Iallefall fikk hun meg med på sandvolleyball-kamper på WorldTour 2009 som pågår i Kristiansand disse dager. Jeg tror aldri jeg har sett en volleyballkamp før og jeg er iallefall utrolig dårlig til å spille selv, men det var enormt gøy! Stemningen var på topp og jeg ble skikkelig engasjert i kampene. Vi så tre kamper:

14:00 Mullin/Dampney(GBR) - Maaseide/Kongshavn(NOR)
17.00 Klapalova/Petrova(CZE) - Aas/Bjørkesett(NOR)
18.00 Nila/Ingrid(NOR) - Schwaiger/Scheaiger (AUT)

Det var gøyest å se Nila og Ingrid, som faktisk er de eneste jeg kjenner godt til fra før. Antall personer i publikum steg betraktelig og heiaropene økte deretter. En gøy opplevelse, til tross for at det ble tap for Norge.

(Bildene er hentet fra http://www.wtkristiansand.com/)

Dersom du er i Kristiansand eller omegn anbefaler jeg virkelig et besøk dit imorgen!:)

2 kommentarer:

  1. Åh! Jeg var der i fjor. Fantastisk stemning!

    SvarSlett
  2. Ja, det var rett og slett herlig...:)

    SvarSlett