Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

søndag 23. august 2009

Kleshengere og andre gleder

Det var behov for litt diverse saker til kollektivet, og noen av oss dro derfor til Ikea for å gjøre litt seriøs shopping. I tillegg til nye stekepanner, kniver, tallerkener og sofaputer, ville jeg jo gjerne kjøpe noe til rommet mitt også. Jeg endte derfor opp med å bytte ut de mange ulike og stygge kleshengerene mine med noen nye, fine og hvite kleshengere. De står i stil til resten av rommet mitt, som består av hvite møbler. Det er utrolig hvor gøy det kan være med sånne små, men søte forandringer!





- små barn, store gleder -

4 kommentarer:

  1. Jeg skjønner VELDIG godt hva du mener! Veldig stilig!

    SvarSlett
  2. Så gøy med ikea-tur og nytt stæsj!! whish i could be there with you!! gleder meg til å komme på besøk til leiligheten om litt, og se hvordan det er der nå. Er det noen forandringer?? Noe nytt jeg bør vite om?

    SvarSlett
  3. Kunne forresten ønske jeg hadde så god plass til kleshengere som du har! Hos oss er det Morten som okkuperer stort sett hele opphengsplassen, he he!

    SvarSlett
  4. Inger Lise:
    Jeg kan fortelle deg det at vi har fått gardiner i stua og det ble kjempekoselig:) Det gjorde seg rett og slett.... ble litt mer "varme" i stua nå:)
    Elller er det vel ikke kjempemye nytt...men ja, det blir KOSELIG å få deg på besøk:)



    Landsbyjenta:
    Jeg skal innrømme at jeg ikke har så mye plass i klesskapet...jeg måtte rett og slett ta ut en hel haug av klær bare for å få frem hvor fine kleshengere jeg har fått! Hehe...sånn er det nå når man blogger!:)

    SvarSlett