Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

torsdag 6. august 2009

Campingliv og mobilt bredbånd

Denne uka bor jeg i campingvogna til mamma og pappa, på samme campingplassen som KRIK arrangerer sommerleiren Arena. Det er veldig koselig, for det er masse kjentsfolk her! Dagene består av grilling, lesing, spise smågodt, kjase med venninner, uanmeldte besøk i vogna osv...mye bra!

Minuset er at nettet er veldig treigt. Pappa har fiksa mobilt bredbånd til oss her ute og jeg har klart meg greit med det i hele sommer (har vært her mye). Nå kjenner jeg derimot at jeg gjerne skulle hatt litt "ordentlig" nett. For eksempel ville jeg skrive et bloginnlegg som inneholdt litt bilder, men det kunne jeg bare gi opp...snakk om å være nettavhengig!

Nå har jeg kun seks vakter igjen av sommerjobben min, og Oslo kaller....Denne sommeren har gått fort!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar