Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

torsdag 3. september 2009

Dagens gode gjerning: avverge brann

Ved 13.30-tiden i dag fikk jeg en panisk telefon fra venninna mi, som spurte om jeg kunne gå opp i leiligheten hennes fordi hun hadde glemt å skru av kokeplata på morgenen. Krise! Hun var selv på et obligatorisk kurs som ikke ville bli godkjent dersom hun uteble fra en av timene. Vi løp hverandre i møte for at jeg kunne få nøkkelen til leiligheten, før jeg snudde og løp til hennes leilighet. Hun hadde nemlig vært hjemmefra noen timer allerede... Da jeg åpnet døra luktet det svidd egg og røyken hadde begynt å sive gjennom leiligheten. Heldigvis haddet det ikke oppstått brann, "kun" noen sprengte egg som lå utover kjøkkenbenken. Takk og lov at venninna mi kom på forglemmelsen i tide!

3 kommentarer:

  1. sykt! dette må være ei venninne av deg jeg ikke kjenner..

    SvarSlett
  2. Action i hovedstaden ja!
    Stilig med nytt bilde på bloggen! ME LIKE!

    SvarSlett
  3. Det må det, Elin!;)

    Og takk, søs!

    SvarSlett