Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

mandag 5. april 2010

Back to biz!

Jeg er tilbake i hovedstaden etter ei ukes opphold på hytta på landet. Det var helt fantastisk å være sammen med familien og slappe skikkelig av, spesielt midt i denne bachelortiden. Hvis du vil se hva jeg har gjort denne påska, kan du lese glede-seg-til-listen min litt lenger ned på bloggen;) Jeg tror jeg har fått gjort det meste, utenom ski&snowboard-kjøring. Det var ikke akkurat perfekt påskevær, så vi holdt oss for det meste i og rett utenfor hytta. Koselig var det:)

Mellomste søster var en smule fornærmet for ikke å ha blitt nevnt i glede-seg-til-listen min, og det er jo beklagelig. Nå kan jeg derimot fortelle dere at hun ble syk og ble derfor igjen hjemme da mannen og de tre guttene hennes dro til hytta. Du var savnet, kjære søs! Forargerlig at du skulle bli syk akkurat i påska...

Tilbake i byen sitter jeg og tenker på de to månedene som ligger foran meg. Arbeid med bachelor fra morgen til kveld i en måned, deretter lesing til muntlig eksamen fra morgen til kveld i en måned etterpå. Til slutt er jeg ferdig utdannet sosionom! Med det som mål trekker jeg meg nå ut av feriemoduset og inn i studentmodus. Back to biz!

1 kommentar:

  1. Åssen går det med lesinga??? Ser ut som det går bra, med tanke på intervallene mellom blogginleggene om dagen?
    I morgen reiser vi til Danmark: Me like! Ei uke ferie!!!
    Kos det i Oslo, miss u alot nett nu!

    SvarSlett