Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

søndag 1. november 2009

Høstvær og loppis

Det var så deilig å gå tur og trekke inn den norske, friske lufta. Sammenlignet med temperaturen jeg har levd i den siste måneden er det veldig kaldt ute og det var til og med litt snø i veien! 


På vei hjem endte vi opp på et loppemarked på Vinderen, og sannelig fikk vi kjøpt litt småtterier også:) Jeg kom hjem med en duk til kommoden min, et lyst putetrekk og en lysegrønn duk som jeg skal bruke som skjerf. 


Bra kjøp?:)

5 kommentarer:

  1. Gøy at du er tilbake på bloggen også:)

    SvarSlett
  2. du er jo blitt ei skikklig loppisjente

    SvarSlett
  3. Takk, det er godt å være tilbake også:)

    Loppisjente ja! Jeg er på god vei iallefall:)

    SvarSlett