Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

mandag 30. november 2009

Liebermann kakemann

Æ siddår å edår verdens beste kagemann, fra Liebermann bakeri&konditori i Vennesla.

Fantastisk!

Og for dere østlendinger som ikke har skjønt greia med kakemenn, så er det antakeligvis fordi dere bare har smakt de tørre greiene som selges på Rimi. Smak Liebermanns, og du vil skjønne hva vi sørlandinger snakker om:) Hurra for Liebermann og for Kristinas skjønne mamma som kjøpte en til meg og brakte den fra Kristiansand til Oslo:)!

2 kommentarer:

  1. Hege, nå må jeg faktisk smake på slik. Hvis jeg elsker den, spiser masse og blir feit(ere). Skylder jeg på deg!;)

    SvarSlett
  2. Haha, skyld gjerne på meg, jeg unner deg opplevelsen av Liebermann-smaken:)

    SvarSlett