Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 1. desember 2009

Julekalender

Det er første desember og julestemningen stiger for hver dag som går. Jeg pleier alltid å ha en form for julekalender, som regel sjokoladekalender. I år har jeg derimot bestemt meg for å droppe sjokoladen, for det blir så mye sjokkis og kake sånn ellers. Men så kom dagen og det var litt trist å ikke ha noen luke å åpne....og gjett hva som skjedde? Akkurat da jeg sa hadet til venninna mi for å gå hjem fra treningssenteret, ga hun meg en konvolutt jeg fikk beskjed om å åpne på vei hjem. På t-banestoppet åpnet jeg den og fant et kort som er en julekalender samtidig:)
Den er så skjønn!


Så nå står den på nattbordet mitt og jeg skal åpne en ny luke hver morgen. I dagens luke er det bilde av en gyngehest. Herlig:)

3 kommentarer:

  1. Ser at du har kommet riktig i gang med førjulstiden:) Jeg sliter litt m å komme i julestemning jeg, men det hjeler jo å lese på bloggen din da:)
    Har ynta te jul, og bakt pepperkaker et par ganger, men ikke helt kommet i riktig stemning likevel...
    Skulle egentlig innom bloggen for å finne adressa til den linse- siden. Får lete litt:)

    SvarSlett
  2. Ja, julestemninga stiger på nå...:) Julespisinga har også absolutt startet, jeg spiser så mye pepperkaker, sjokolade og annet stæsj at jeg lurer på hvordan det skal gå når juleferien starter. Well, well. Den adressa du leter etter er nok www.shopping4net.com. De leverer raskt og er ganske billige:)

    SvarSlett