Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

mandag 30. november 2009

Prosjektrapport levert!

Det er fantastisk at vi endelig, etter mye jobbing både i Ghana og her hjemme, har levert prosjektrapporten i Internasjonalt sosialt arbeid. Nå er jeg klar for å lese masse og gjøre research for å finne ut hva jeg vil og kan skrive bachelor om. Det blir spennende:)
I det siste har jeg begynt å tenne mange stearinglys rundt omkring i rommet til alle mulige tider og spesielt når jeg skal sitte og lese eller skrive oppgave. Det gjør skolearbeid mye mer koselig:)
Enig?:)



Ha en strålende dag!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med innlevert prosjektrapport :D Gleder meg til fremføringen deres! Jeg er foresten heeelt enig i at levende lys gjør lesingen 1000 mer hyggelig! Viktig å finne slike små gleder i hverdagen :)

    SvarSlett
  2. Takk!
    Hyggelig å se at du er innom bloggen min:)

    SvarSlett