Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

onsdag 24. februar 2010

Heii!!

Det er nesten tre måneder siden jeg blogget sist, og det gjør det nesten litt vanskelig å begynne igjen. Jeg har ikke lyst til å skrive et innlegg nå og så vente i tre måneder igjen, da kan jeg heller la være. Nå skriver jeg jo da, så det vil jo si at jeg er i gang igjen:) Det er rart at akkurat i den tida der jeg virkelig har nok å henge fingrene i skal jeg få lyst til å gjøre alle mulige andre ting også, som f.eks. å blogge. Men jeg har savnet det litt, så hvorfor ikke?:) Det kan jo være en fin avkobling mellom bacheloroppgaver, andre oppgaver og pensumlesing?:) Jaddda!

Da skal jeg prøve å gjøre bloggen min litt ny og fresh, og så snakkes vi:)


2 kommentarer:

  1. Gøy å følge med så blogg i vei. Lurer på om du kan skrive litt om bøkene du har lest. Det hadde vært gama.

    SvarSlett
  2. Å hei du, så koselig:)
    Bøkene jeg har lest ja. Jeg innså jo nå at jeg må jo fjerne den lista over bøker jeg har lest i 2009...den ble liksom aldri noe big deal på bloggen her den, så kanskje ikke så mye vits i å ha den der. Tviler på at jeg kommer til å lese så mye annet enn stoff til bachelor og pensum dette halvåret...men noe om de bøkene som faktisk sto på lista mi skal jeg vel klare å komme opp med:)

    SvarSlett