Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 2. mars 2010

Avhengighet og The Hills og sånn

Det har seg sånn at jeg har en tendens til å bli veldig hekta på ting. Det verste av alt er at det skjer så raskt at jeg rekker ikke helt å gjøre noe med det før det er for sent;) For eksempel har jeg sett veldig lite på tv-serier, og derfor bestemte jeg meg for å se på O.C på dvd. Fullstendig avhengig etter kun tre episoder og alle fire sesongene ble pøyd gjennom iløpet av tre-fire uker. Det er ganske mange timer med tv-titting! Dette var for endel måneder siden, men nå har jeg faktisk gjort det igjen. Jeg hadde sett noen få episoder av The Hills på tv, men så for ei uke siden fikk jeg lyst til å se hvordan det var helt fra begynnelsen. Det førte til en god del timer foran mac-en og jeg er nå midt i tredje sesong. Fremskrittet er at jeg har tatt en pause på noen dager, bare for å få følelsen av litt selvdisiplin. Foruten at jeg blir helt avhengig, vil jeg påstå at det er utrolig deilig å bare se og se og se....det blir som en laaang film der du blir så godt kjent med personene at du føler de er en del av livet ditt. Galskap ja, men deilig:)

2 kommentarer:

  1. Hm, jeg vil også se! Hva het den siden du ser fra igjen?

    SvarSlett
  2. Akkurat The Hills finner du på mtv sine sider, men du finner det også på www.surfthechannel.com... Du går inn på channels, deretter på television og så kan du velge blant en drøss av serier. Velg deretter en av linkene til sider som viser den episoden du vil se og så trykker du på "go to host website"...deretter er det bare å trykke på play:)

    Kanskje litt kronglete forklart sånn i farta, men du som er så teknisk av deg skjønner det når du kommer så langt:)

    SvarSlett