Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

onsdag 3. mars 2010

Oppgave levert!

Den siste uka har jeg jobbet med en oppgave om ungdom og sosialt avvik, og dere aner ikke hvor deilig det var å levere den inn nå. Jeg tenkte jeg skulle gjøre denne oppgaven skikkelig bra, for jeg skal muligens bruke den på muntlig eksamen i juni, men det ble vel ikke akkurat som jeg hadde tenkt. Hvordan kan jeg skrive en god oppgave når antall ord ligger på 1500 +/- 10% og tema er ungdom og sosialt avvik? Det kunne jo vært en bachelor- eller masteroppgave! Og ja, selvfølgelig må en avgrense og selvfølgelig er det en del av utfordringen ved å skrive oppgaver, men likevel... Nå er jeg iallefall ferdig og er klar for å fokusere fullt og helt på bacheloroppgaven min. Endelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar