Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 2. mars 2010

Søde niesa mi

Jeg fikk akkurat telefon fra min 2&1/2 år gamle niese:

Niesa: Hallooooo, fikk pakke mæ tøfle fa bæstmo!

Tante R3n3t: Å, så heldig!

Niesa: Du ska på hytta te mæ å Dennis!

Tante R3n3t: Ja, det blir gøy! Da skal vi ut å gå på ski og leke i snøen:)

Niesa: Haddddde!!!

Det er herlig å snakke i telefonen med sånne skjønne smårollinger...det er ikke noe som helst logikk i når man sier hva;) Men at jeg begynner å savne de når jeg hører stemmene deres i telefonen er helt sikker. Så nå gleder jeg meg enormt til å se mine skjønne små på hytta i helga!

2 kommentarer:

  1. hehe,søøøød.
    Snakker du med smileyer du da? :):):)

    SvarSlett
  2. Hahahaha...ja, jeg gjør visst det! Tenkte ikke over at jeg skrev det, men jeg gjorde det nok fordi jeg smile og lo veldig når jeg sa det i telefonene...Men bra observert, Magz!

    SvarSlett