Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

mandag 29. mars 2010

Påskeferie

I dag klokken 17:15 startet påskeferien min og den skal vare resten av uka. Jeg skal ikke ofre en eneste tanke til bacheloroppgaven min, og heller gjøre en hel masse annet jeg har gledet meg til å gjøre denne ferien. Faktisk er det så mange ting jeg har gledet meg til at jeg må skrive en liste til dere, så dere kan se hvor heldig jeg er. Det jeg skal gjøre i påsken er:


- hyttetur med familien: jeg gleder meg ekstra masse til å treffe mamma og pappa denne gangen, de har jeg ikke truffet siden juleferien (!!!)
- lese to bøker jeg har kjøpt: the other hand (norsk tittel:Little bee) av Chris Cleave og Senor Peregrino av Cecilia Samartin
- høre på deilig musikk, f.eks. de to cd-ene jeg kjøpte i dag: Noora Noor - Soul deep, Ingrid Olava - Juliet´s wishes
- gå på ski
- stå på snowboard (som jeg ikke har gjort de siste fire årene!!)
- spise masse sjokolade
- sitte foran peisen
- spise glosteik (trykk her og se på kommentarene for mer info om glosteik)
- være sammen med tantebarna
- spise masse godteri
- sove til jeg våkner av meg selv (les: våkner av alt livet som lages nedi stua på den veldig lite lydtette hytta)
- grille pølser på bål
- spille Ticket to ride, ligretto, mastermind m.m.
- drikke masse kaffi
- gå i joggebukse og hettegenser hele uka lang
- få tebage noa sørlandsdialekta
- forhåpentligvis treffe tante/onkel/grandtante/tremenninger osv
- spise mat som mamma har laget
- grille marshmellows og sjokolade på bålet (har en tendens til å glemme å kjøpe marshmellows, husk husk!)

+ mye mye mer!

1 kommentar:

  1. Ååhhh, dette blir digg!
    Synes du har så mye å glede deg til at jeg nesten ikke kjenner meg skuffa over at jeg ikke er nevnt i lista over alt du gleder deg til, he he:)
    Snakkes snart!

    SvarSlett