Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 24. februar 2009

Jeg tar utfordringen!

Min kjære søster, Susanne,  har altså gitt meg en utfordring på bloggen hennes, og da kan jeg jo ikke annet enn å ta den på strak arm:) Jeg sender den gjerne videre til enhver som måtte føle for det:) I så fall kopierer du listen nedenfor, visker ut mine svar og fyller listen med svar som begynner på forbokstaven i navnet ditt. Oh yes! Here we go!

1. Hva er navnet ditt: Renate
2. Ord på fire bokstaver: Rute
3. Guttenavn: Reidar
4. Jentenavn: Rebecca (har til tider ønsket at jeg hette det faktisk, dont know why, og folk har dessuten kalt meg det ved feil en god del ganger....kanskje lettere å huske enn Renate?)
5. Et yrke: Rørlegger
6. Farge: Rosa (me like)
7. Noe du har på deg: Rouge
8. Mat: Røkelaks
9. Noe på badet: Rensekrem
10. Et sted: Rwanda
11. Grunn til å komme for seint: Ragnarokk
12. Noe du roper : Rævvaball (egentlig Maria som roper det, men det hender jeg slenger meg på bare for gøy)
13. Film tittel: Reprise
14. Noe du kan drikke: Rødvin
15. En musikkgruppe: Ramones (gjelder det selv om det egentlig er "the" foran? tror det)
16. Et dyr: Røyskatt
17. Gatenavn: Rosenkrantzgate
18. Bilmerke: Rolls Royce
19. Sang tittel : Reflection
20. Et verb: Rote



Mission completed;)

5 kommentarer:

  1. :)
    Rouge ja... Jeg er utrolig fornøyd med i.d foundation jeg fikk! Enkelg å bruke og god!
    Thanks!

    SvarSlett
  2. prøvde også dene.. hele familien faktisk, stakkar celina... Hun måtte ta E for Eiken istedet..

    SvarSlett
  3. Hei Renate. Jeg savner å høre deg le<3 Jeg håper du sier ifra når du kommer til byen, så må vi ta en kaffe igjen:D:D

    Love, Betsy

    SvarSlett
  4. Betsy, vi bør definitivt ta en kaffe sammen når jeg kommer til Kr.Sand by:) Det blir koselig:)
    Kanskje vi sees på Gautefall også!

    SvarSlett
  5. Ja, jeg regner med jeg kommer til å være der litt i påska. Hadde vært sweet:)

    SvarSlett