Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

søndag 19. april 2009

Herlig helg:)

Denne helga har så langt vært særdeles bra:) Jeg utsatte visdomstrekkinga fordi jeg hadde et enormt behov for litt liv og røre denne helga...og det er jeg veldig gla for nå!

Fredags kveld var jeg sammen med Maria, og det ble en vill kveld (som alltid når jeg og Maria henger sammen). Cafe Sør er fortsatt my favourite place her i Oslo, og tror aldri jeg har hatt en kjedelig kveld der. Jeg fikk mulighet til å brife litt med amharisken min og fikk tre nye bekjentskaper fra et av mine topp 3 favorittland. Turen gikk etterhvert videre til Baronen, hvor vi kom inn gratis (genialt) og fikk dansa litt. Jeg skjønte etterhvert at vi var de eneste hvite der, noe som visstnok ikke var så populært hos noen utrolig barnslige jenter. Anyway. Det var moro!
For å avslutte kvelden på en fin måte gikk vi opp til Ali på SevenEleven. Haha, fin fyr!

I går var jeg på dugnad på Filos-huset (hvor vi har norskkurset) og vi fikk ryddet på lageret. Jeg var kjempetrøtt etter kun tre timer søvn, men det gikk bra. Etter en ettermiddagslur gikk turen til Egon og deretter kollektivet i Vika. Koselig kveld med koselige mennesker. Lenge leve psykologi-leken!

IDAG ER DEN STORE DAGEN! Renate kommer hjem fra Ghana!:) For dere som følger bloggen min, hadde jeg et skryteinnlegg om henne da hun reiste, og nå er allerede dagen her da hun kommer tilbake. Jeg gleder meg som en liten unge:) Så ikveld har vi en velkommen-hjem-fest her i HH5. Liv i heimen:)

Dessuten har jeg allerede hatt en herlig gåtur sammen med Inger Lise, som bl.a inkluderte en take away latte fra Coffi. Jeg ønsker våren hjertelig velkommen!!!:)

2 kommentarer: