Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

søndag 5. april 2009

1. april = bursdagen min

Jeg synes bursdagen min var en så fin dag at jeg må blogge bittelitt om den:) Jeg er dessverre ikke blitt noe særlig flinkere til å huske å ta bilder, så dagen kan ikke dokumenteres så bra sånn sett. Men dagen begynte med nok en arbeidsdag på Flyktningekontoret, med integreringsgruppemøte og seminar om Eritrea. Da jeg kom på morgenen lå det en sjokoladegave på kontoret mitt, og iløpet av dagen ble jeg sunget for,klemmet og gratulert i massevis;) Ikke verst:)

Etter jobb møtte jeg Margrethe og Synnøve på majorstuen for å gå på cafe. Vi endte opp på Dolly for å ta en matbit (evt. bare litt eplemost). Synnøve, så skjønn som hun er, hadde med en ballong som det sto Roppen på, som hun selv blåste opp for meg. Hihi;)



Og så ga de meg gavekort på middag sammen med dem, som skal brukes iløpet av april/mai:) KOSELIG:)


På vei hjem fra cafe møtte jeg Kristina og Marie som var på vei ut av leiligheten. De ble litt forvirra da de så meg og forsøkte å gjemme noe som kunne se ut som en gave. Jeg fikk beskjed om å gå hjem og deretter komme til Steffen klokka åtte (Hihi). Det gjorde jeg, og hos Steffen var det en gjeng HERLIGE venner som sang "Hurra for deg som fyller ditt år" og rett og slett ga meg en veldig koselig kveld. Vi spiste kveldsmat og satt og kjaste og fjaste resten av kvelden. Skjønne mennesker!


Takk for en herlig dag:)

2 kommentarer:

  1. Åhhh, det hørtes ut som en deilig dag! Gode venner du har:)

    SvarSlett
  2. å hurra burra:) det var koseelig det!

    SvarSlett