Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

mandag 30. mars 2009

Tolk

Hvilke utfordringer gir bruk av tolk i klientsamtaler? Det er mitt fokus denne uka og mitt tema for praksisoppgaven. Det vil si at jeg tror det skal være tema...problemet er bare at jeg ikke finner den litteraturen jeg trenger. Er ikke det irriterende? Du finner et tema som du virkelig blir engasjert av og som du ønsker å skrive om, og så finner du ikke nok litteratur? Fryktelig irriterende! Derfor går nok turen opp til tolketjenesten i morgen, så håper jeg inderlig at de har litt snacksent stoff!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar