Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

lørdag 21. mars 2009

Akkurat NÅ savner jeg:

  • POIEMA og alle de fantastiske menneskene der
  • 35 grader hver dag
  • At fremmede folk snakker med hverandre uansett hvor man er
  • Banana Leaf, spesielt ayam goreng
  • å ta taxi for noen få kroner
  • starbucks!!!!
  • Celebrity Fitness
  • mennesker fra all over the world samlet på et sted
  • tirsdagspractice
  • 1Utama
  • art club
  • pizzakveldene i aman suria
  • is og moosch i Puncak
  • at folk snakker om hva du har spist istedet for været
  • at mennesker går istedet for å "løpe"
  • folksomme gater
  • nye lukter og smaker
  • jungel
  • å snakke engelsk
  • makaaaaaaaan! la!!
  • å gå på 7/11 med sara og kjøpe oreos
  • å bli kjent med nye mennesker så og si hver dag
  • .........og mye mer!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg savner det også, det vil si jeg mener at jeg gjerne vil være med deg ei gang! Kan vel ikke savne noe man aldri har opplevd...
    Men nå er det jo veldig herlig her da, nå som våren er i anmarsj...

    Jeg har spist pølse i dag ( nå snakker jeg om hva jeg har spist i stedet for været, eller i tillegg til været...)

    Var kjempekoselig hos Anette i dag, vi satt ute i tre timer i sola!

    SvarSlett
  2. Hehe...kult! Jeg har bare spist brød idag, og det ville vel sjokkere de fleste i msia, det går jo ikke an å bare spise brød en hel dag!! ;)

    Vi får dra til msia sammen en gang i fremtiden, eller du får komme på besøk med alle gutta dine når jeg er bosatt i en eller annen afrikansk jungel....aaaalright!:)

    SvarSlett