Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

onsdag 25. mars 2009

Dagens anbefaling #2

De siste dagene har jeg hørt mye på Kristin Asbjørnsens nydelige musikk..
..derfor vil jeg anbefale noen av sangene hennes her på bloggen:


- If this is the ending
- Dont hide your face from me
- Snowflake
Dette er sanger som rører langt inn i hjertet!

3 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER Kristin Asbjørnsen<3

    SvarSlett
  2. Hmmm...Husker jeg hørte på ei plate av henne long time ago da jeg jobbe på bok & media.
    Husker jeg riktig at det er litt spesielt, litt folkemusikk aktig??? Husker jeg syntes plata var original og bra:)

    SvarSlett
  3. Hmm...jeg er så dårlig på å sette musikk inn i genre, men joda kan hende det er litt spesielt. Men ikke sånn veldig liksom. Det er litt jazzete med litt afrikansk feeling(spesielt på Wayfarer stranger-albumet)...tror jeg. Og så har hun en helt fantastisk stemme, spesiell klang og sarthet...nydelig er det iallefall:)

    SvarSlett