Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

onsdag 10. juni 2009

Dagens anbefaling #6

ISKREMKAFFE!
Sommerens hit for min del er helt klart iskremkaffe...det er så deilig at jeg drakk den opp før jeg rakk å ta bilde:) Vaniljeis og kaffe oppi blenderen og vips - der var den klar! 
Ingenting kan slå en Chocolate Cream Chip Frappuccino fra Starbucks - i know, men jeg tror faktisk at en hjemmelaget iskremkaffe ikke er så lett å si nei takk til den heller. Løp og kjøp is og mix deg en digg drikk, oh yeah!

2 kommentarer:

  1. Oh yeah!

    SvarSlett
  2. Hmmm, det er vel ikke det første jeg kommer til å gjøre... Men jeg har så mange andre ting å kose meg med jeg... Eks kvikk- lunch, daim, is med non- stop, kakao ( nesquick), Lerum saft, Morten...

    SvarSlett