Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

mandag 1. juni 2009

Årets første bad

Denne helga har vært fantastisk her i Oslo, og jeg har utnyttet sola på det sterkeste:) Endel farge (og endel soleksem), endel cafe-turer, endel konserter OG årets første bad!! Kan ikke klage da... 

Meg og Synnøve på gresset utenfor Stortinget med en take-away-cappuccino og litt smågodt:)

I dag har jeg slikket sol sammen med Synnøve og Margrethe i Maridalen...det var skikkelig deilig:) Litt bilder er et must.





9 kommentarer:

  1. Jey, se der ja! Det ser ut som jeg har absolutt ingenting på meg under det håndkle:P Du og Margrethe ser forresten kliss like ut på det nederste bildet. To søte lykketroll=)

    SvarSlett
  2. Hehe...bildet av deg er kjempeskjønt, selv om ja - det ser ut som du er naken!Hihi.
    Jeg er faktisk litt enig i at jeg og Magz ser litt like ut på det bilde...hadde ikke lagt merke til det før du sa det da...

    SvarSlett
  3. ehhhh.... HVA kalte du meg??

    SvarSlett
  4. ps: Veldig bra kutting av det nederste bildet! :)

    SvarSlett
  5. Dude, relax! H´en bare forsvant i min farta! No offense, i know how to spell your name!

    Og ja, jeg fant ut at det var best å kutte det litt, haha:)

    SvarSlett
  6. Nå er h´en der også:)

    SvarSlett
  7. hahaha, i MIN farta! Geeeez, i have lots of typos!

    SvarSlett
  8. hahaha!! I know, I know, følte bare for å overreagere litt! Seee nå kommenterer jeg masse!

    SvarSlett
  9. Digg med strandvær:)
    Kutoppen er nytt i år så ikke så rart du ikke hadde fått med deg det:)
    Årskortene er nok personlige, så kan ikke låne de vekk. Desverre!
    Men er jo mulig vi kan få til en tur likevel..? Er av og til gratisbiletter ute og vanker her og der...

    SvarSlett