Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

søndag 31. mai 2009

Soul Children Festival

I helga har barnekoret i Øvrebø vært på Soul Children Festival i Oslo sammen med 78 andre kor, og jeg måtte selvfølgelig få med meg denne begivenheten! Lørdag kl. 16:00 hadde dette enorme koret konsert på Jernbanetorget og min kjære nevø, Fillip, var med og sang. Det så utrolig gøy ut, så jeg sto blant publikum og sang med:) Ekstra gøy var det når Walt Whitman dukket opp på scenen, dirigent og grunnlegger av Soul Children of Chicago, som vi i Manna Gospelkor sang med da vi var i Chicago i fjor. Det toppet seg helt da Whitman og det store koret dro i gang med Shaback, som ble Mannas favorittsang på USA-turneen. Gospel er fantastisk!!:)




1 kommentar: