Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

mandag 25. mai 2009

Starbucks cappuccino i egen stue

Det er herlig å komme hjem til mamma&pappas kaffemaskin, spesielt når storesøs har skaffet Starbucks kaffe fra Praha! Jeg vet ikke hvor mange kopper jeg har hatt iløpet av de fire dagene jeg har vært hjemme i Øvrebø, men det ble endel....Det er absolutt et ønske om å få en sånn maskin selv en eller annen gang! Yummi:)




3 kommentarer:

  1. Ska sei! Det hørtes nesten bedre ut enn å gå på cafe i hovudstaden jo :)

    SvarSlett
  2. Oops, nå ble jeg logga inn som Morten... Det er Susanne... Må visst logge han ut og prøve på nytt da:)

    SvarSlett
  3. Hehe, ikke langt i fra iallefall;)

    Ska sei sjøl, holdt æ på å si...Morten har fått seg blogg ja,det var jo på tide:)

    SvarSlett