Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

lørdag 2. mai 2009

Demotivert

På mandag morgen våknet jeg kl 6.00 og kjente for første gang at det skal bli deilig å bli ferdig i praksis på flyktningekontoret. Jeg trives nemlig utrolig godt der, og synes jeg får mye spennende erfaring. Likevel, jeg blir så trøtt av å stå opp kl. 6.00 mandag-torsdag, kommer hjem kl 17.00 og så videre på norskkurs, kor, husgruppe eller annet...Når jeg kommer på norskkurset og er kjempetrøtt og egentlig bare har lyst til å hjem, får jeg skikkelig dårlig følelse i magen. Dette arbeidet er jo noe som virkelig engasjerer meg og som jeg trives kjempegodt med å gjøre. Derfor kunne jeg ønske at jeg hadde full energi hver mandag kl 17.00, fit for fight! Slik har det ikke vært de siste ukene...derfor kjente jeg rett og slett at jeg var litt demotivert i forhold til praksis denne uka.

MEN! Si MEN! (sitat: Thomas Scatman Åleskjær)
Det er mye spennende som skjer fremover og etter en herlig fredag og lørdag begynner jeg å finne tilbake til motivasjonen igjen. Ikveld skal jeg ut på Grünerløkka med Elin Maria, Camilla og Renate, og det gleder jeg meg veldig til:) Lenge leve jentekvelder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar