Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 26. mai 2009

Dagens anbefaling #5

Dagens anbefaling er så enkel som dette:

Sett av førstkommende fredag kl 20:30 og kom på konsert med Gospelkoret Manna i Oslo Misjonskirke Betlehem på Abildsø! Det kommer til å bli en skikkelig bra konsert!! Dersom du har vært på konsertene våre før vet du veldig godt at det kommer til å bli bra...og jeg har gode nyheter, for denne gangen blir det enda bedre:) Jeg har nettopp kommet hjem fra øvelse med bandet, og jeg er skikkelig gira! De er flinke, vi er flinke, og i sammen skal vi gi dere en høydare av en konsert:) Kom, kom, kom:)

Gospelkoret Manna - fredag 29/5-09 kl 20:30 i Oslo Misjonskirke Betlehem - 50kr

2 kommentarer:

  1. ...det er vel strengt tatt Oslo Misjonskirke Betlehem, og ikke Abildsø kirke (som jeg ikke vet om finnes)....

    SvarSlett
  2. Ops! Jeg følte det var noe feil med det innlegget, hehe... skal fikse den med en gang jeg:)

    SvarSlett