Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

lørdag 23. mai 2009

17.mai

Her kommer et litt forsinket bloginnlegg om 17.mai:)

Vi startet dagen hos gutta i Vika til en deilig frokost sammen med masse kristiansandsfolk og noen til:) 
Meg selv, Inger Lise, Marie og Birgitte

Et av dagens høydepunkt var selvfølgelig det fantastiske 17.mai-toget:)

Karen Elisabeth, Kristina og meg på vei til toget

Kristiansandsgjengen samlet seg faktisk sammen til et aldri så lite kor, for å dra opp 17.mai-stemningen til nye høyder! Til folkets store glede sang vi 17.mai-sanger og hurra-rop og fikk god respons fra barna i toget. Vi sang til og med hurra-rop til Thorbjørn Harr, som sto på andre siden av toget....til stor jubel ropte han tilbake et hurra-rop til oss: "Kristiansand, Kristiansand, beste by for alle mann"


Is og brus er viktig på en dag som denne, og det fører lett til en times pause i slottsparken:)

Steffen og Tor Marius
Silje

Ingenting er som mat og is på Aker Brygge en solfylt mai-dag:) 

Tor Marius, Kristina, Steffen og Inger Lise

Renate x2:)


Kristina, Kathrine og meg selv viser stolt frem Vest Agder-bunaden:)

Når man først feirer 17.mai i Oslo må man jo også oppom slottet en tur! Vi vinket litt til kongen mens vi så på toget... og på vei hjem tok vi en liten photoshoot:)

Inger Lise, meg, Kristina og Silje

17.mai i Oslo anbefales!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar