Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

lørdag 2. mai 2009

Min første blog-award:)




Jeg har fått min første award for bloggen min og det er jo veldig koselig:) Awarden er gitt av Susanne og lyder som følger:

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."


Fordi jeg ikke har så stort bloggenettverk enda, gir jeg kun ut en ny award idag (kanskje jeg deler de andre fem ut ved en senere anledning:) Awarden går til min skjønne Elin Maria for hennes søte blogg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar