Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

søndag 3. mai 2009

START

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg er en trofast,ekte Start-supporter som holder koken gjennom godt og vondt, men jeg kan skryte på meg at jeg er en særdeles entusiastisk tilskuer når jeg først er på kamp! Spesielt gøy er det når Start slår Vålerenga og kristiansandere er samlet til storfest på Ullevåll Stadion:) Det er så utrolig bra stemning!

Jeg skulle gjerne lagt inn en film fra da seieren ble bekreftet etter 94 minutters kamp, men 
jeg har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal gjøre det (kommer kanskje senere).                             

1 kommentar:

  1. Så kuult at du finner på å være start supporter innimellom!!! :)
    Du kler det!

    Du er kuul du!

    SvarSlett