Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 16. juni 2009

Endring i kollektivet

Inger Lise er ei av kjernejentene i vårt fantastiske kollektiv, og det er faktisk hun som har bodd der lengst. Nå er det hennes tur til å farte ut for en stund, faktisk et år, før hun forhåpentligvis kommer tilbake til oss igjen:) Hun skal i turnus som fysioterapeut i Skien og flytter derfor ut om ca en måned. Jeg har selvfølgelig kommet meg til sørlandet allerede, så jeg har bodd mine siste dager sammen med IL for denne gang. Übertrist. For det er nemlig så utrolig koselig å bo sammen med Inger Lise, og det er så mange ting ved henne jeg liker. F.eks:

♥ hun får meg alltid til å le!! dessuten ler hun nesten like mye og like høyt som meg:)
♥ hun er alltid klar for å sitte og kjase på kveldene
♥ det er så lett å få henne med på å se film
♥ vi har hatt så mange koselige og lange frokoster sammen
♥ det er så gøy å utforske Oslo sammen med henne
♥ hun er så god
♥ hun tør å ta nye utfordringer
♥ hun er opptatt av å gjøre noe meningsfullt med livet
♥ hun er en livsnyter!!
♥ hun irriterer seg like mye over rot på kjøkkenet som det jeg gjør:)
♥ hun er så flink til å spørre hvordan dagen har vært
♥ hun husker å spørre om eller kommentere på de små tingene som skjer i hver enkelts hverdagsliv
♥ hun er raus med komplimenter
♥ hun sovner av og til (les: ganske ofte) på sofaen rett etter middag&friends, og da er hun så skjønn
♥ hun er en MESTER til å bake - min store helt på kjøkkenet!
♥ hun åpnet øynene mine for Grünerløkka
♥ hun er så snill
♥ hun liker å gå ut å danse
♥ hun leser bloggen min jevnlig:)
♥ hun er så mye mer enn det jeg kan legge inn i en liste på bloggen min, så gå å bli kjent med henne selv:) 





2 kommentarer:

  1. Nemmen, detta va en utrolig koselig overraskelse!! For ja, i les bloggen din jevnlig ;) Og tusen takk for alt d fine du skreiv!! DU e vel skjønn!! Åååå, kommer til å savne dokker masse!!
    Gode klemma, Inger Lise :) YAY!!!

    SvarSlett
  2. HEIA INGERLISE!!!!!!!!!
    Fra ho andre Renate over ganga....

    SvarSlett