Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

tirsdag 16. juni 2009

Rockering - min nye treningsform?

Søsteren min har introdusert meg for en type rockering jeg aldri har sett før - større og tyngre enn de jeg brukte i gymmen, for å si det sånn. Jeg har nå skjønt at dette er den "nye" treningsformen, og at det skal være ideelt for kvinner som vil fjerne litt av fettet rundt magen;) Mitt første forsøk på å svinge ringen rundt magen var heller dårlig, men jeg kan love deg at jeg fikk teknikken inn etterhvert! Det var rett og slett gøy... er det noen av dere lesere som har erfaring med å bruke rockering som trening? Jeg tenker at det bør være i tillegg til annen trening....men det er jo bra å ha litt alternative måter å trene magen på, for det er jo gjerne den jeg vil trene mest. 
På treningspartner. no er denne typen rockering priset til 499 kr... er det verdt det, mon tro? Har en følelse av at jeg vil bli lei den ganske fort...men gøy var det.

10 kommentarer:

  1. Ha ha! Du må inn på bloggen min å se, der har jeg bilde av deg i sving med rockeringen! De bildene er mye gøyere enn ditt bilde... He he!

    For å kjøpe den litt billigere kan du gå inn på sports-hoop.com ( ca) Der koster de endel mindre, husker ikke helt men...

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Jeg har veldig god erfaring med den, synes Susanne blir tynnere og tynnere..:-)

    SvarSlett
  4. wow! Høres gøy ut og sikkert noe man bruker masse i starten! Men så blir den som oftest liggende:) Da kan du jo bare selge den videre til noen som lar seg overtale? :)

    SvarSlett
  5. Ganske genial oppfinnelse spør du meg! Selv om man får litt vondt i hoftebeina:P

    SvarSlett
  6. Har veldig god erfaring med den. Selv om jeg ble gul og blå i starten, har den nå blitt en av treningsformene mine, jeg rocker litt hver dag, og håper det gir resultater (noe jeg tror den gjør).

    SvarSlett
  7. Da jeg kom hjem i sommer så jeg at mamma har kjøpt seg en sånn en! haha! Prøvde den, den er jo vond og vanskelig! Mamma snakker mye om den, men jeg har ikke sett den særlig mye i bruk ennå... :)

    SvarSlett
  8. Den er vond og vanskelig med en gang ja! Men etterhvert får man liksom teknikken inn og da går det så greit så:) Må bare ikke gjøre så veldig lenge hver gang...for da blir du blå!

    SvarSlett
  9. tips - lær deg å rocke begge veier + gå inn på www.rockeringer.no, der er det mange tips og forslag til andre øvelser du kan bruke ringen til. :)))

    SvarSlett
  10. Takk for tips!! Jeg kan nå rocke begge veier:) Skal se jeg blir en rockemester etterhvert.....

    SvarSlett