Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

fredag 17. juli 2009

Den etterlengtede forklaringen

Til mine hundretusener av lesere og fans over hele Norges rike land: her kommer den etterlengtede forklaringen på hvorfor det nå har gått en hel måned uten et eneste bloginnlegg fra R3n3t. Forklaringen er så enkel som at jeg har vært så og si uten nett! Da jeg dro fra Oslo i juni for å nyte sol&sørland flyttet jeg mer eller mindre rett inn i mamma og pappas campingvogn. Det er deilig å bo i campingvogn:) Derfor har jeg bare blitt der...og selv om min kjære pappa selvfølgelig har ordnet mobilt bredbånd synes jeg det er litt for tregt til at min tålmodighet holder. Fremover kommer jeg til å være litt her og der, så kan hende det dukker opp noen bloginnlegg i ny og ne. Fortsett derfor å ta turen innom bloggen og ellers nyt sommeren maksimalt!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar