Velkommen til Ropsies!

Denne bloggen handler om de små og store tingene som opptar meg i livet mitt. Hyggelig at du har klikket deg innom:) Jeg blir kjempeglad dersom du legger igjen et spor av deg selv i form av en kommentar eller to.
God lesning!

fredag 17. juli 2009

Finn en mester med hundre hester

Eventuelt en Finnmaster med 100-hesters motor:) Mwoaha!
Det er så deilig når man har gått rundt hele våren og lengtet etter å komme seg ut i en båt for deretter å få den gledelige overraskelse at pappa´n har kjøpt en:)

 Både jeg og Synnøve var svært fornøyde med å få en båttur rundt i skjærgården

3 kommentarer:

  1. Leker med ord, det liker jeg:)

    SvarSlett
  2. PS, hadde vært fint om du oppdaterer lenken min, siden du har så mange lesere...
    Du har jo den nye adressa mi ( www.landsbyjenta.wordpress.com)

    SvarSlett
  3. Ligger en utfordring til deg på bloggen min :)

    SvarSlett